fredag, juni 07, 2024

Reiser til stillhet

 Hei. Akkurat nå føles livet ganske fint. Selv om jeg er litt trøtt om dagen på grunn av mange reiser, konferanser og møter, er det mye å glede seg over:) jeg måtte faktisk ta en titt på min takknemmelighets liste for å påminne meg om hvor heldig jeg er. For av og til så kan det føles at man løper maraton og aldri kommer i mål - og det liker jeg ikke. da er det viktig stoppe karusellen. Jeg liker være i ro. jeg liker tenke lange tanker og jeg liker og kose meg. Jeg jobber hardt når jeg må - men liker best å være med mine egne tanker når jeg er er her jeg er- det er da de gode kreative tanker kommer  og ikke minst de gode tekster blir skrevet. Jeg vet ikke hvordan du opplever alenetid - men håper du finner din måte gjøre det på. 

Ingen kommentarer: