onsdag, mai 22, 2024

Maidagene som bare forsvant

 Jeg skjønner ikke helt hvor Mai ble av... Jeg har hatt usannsynlig mye å gjøre med både det ene og det andre og vips gikk bare dagene. Det ble vår så ble det plutselig vinter igjen pinsehelgen. Det var kanskje ikke så uvanlig. Vi vet hvor vi bor. Men det er fint nå. Solen skinner og det luker vår. Jeg satt faktisk på veranda og drakk mårrakaffen. Noe småkjølig men vårlig. Det er viktig ta vare på slike øyeblikk... sier jeg som har jobbing som hobby. Men vet du jeg har gjort meg noen tanker ang det. Jeg liker ikke å løpe etter meg selv. Jeg liker ikke og alltid skal noe, må huske og slik. Jeg liker og kjenne roen, lytte på hva universet vil meg. Så nå er det prosjekt: roe litt ned og "finne meg selv" :) Tror neppe at det er usunt. Tror det gjelder flere enn meg som kjenner på slikt i løpet av tiden

Ingen kommentarer: