onsdag, februar 07, 2024

En ekstra dag

I dag er jeg glad. Fikk en dag ekstra:) Jeg var sikker på at det var idag jeg skulle reise til Tromsø og hadde seff forberedt meg til det, både kjøpt billetter hotell og ordnet meg. MEN, den greia jeg skulle gjøre er 7.MARS. Halleluja. Plutselig sitter jeg med en kalender uten en eneste avtale i dag. Hva gjør man da? Først ble jeg jeg stresset, avbestillinger og slikt. Men nå sitter jeg her med all tid.  Dagen i dag ble en gave som jeg setter pris på. Dagen skal benyttes til ingenting. Jepp jeg skal gjøre ingenting. Kanskje jeg skriver en sang - inspirert av å gjøre spillejobb både  i går og sist uke. Jeg merker at jeg av og til savner min gamle jobb, lage musikk. Så kanskje jeg rett og slett sett meg ned med min mac og gjør noe kreativt. Håper du får en fin dag uansett hva du gjør. 

Ingen kommentarer: