lørdag, februar 19, 2022

Home alone.

 Denne helgen er lagt opp til å være alene. Med så mange koronasyke rundt meg ser jeg helst i å være alene. Jeg har diabetes type 1 og er (tross pandemi avblåst) større risk bli mer syk enn andre. Så derfor er jeg ekstra forsiktig. Jeg har faktisk jobbet inn nesten en hel uke:) og det er bare lørdag. Så helgen består altså av jobb og trening. Er jo innom Feel24 3-4 gang i uken. men denne helgen litt mer. Det kan bli slitsomt kun sitte foran pc. Så er det jo seff melodi grand prix i kveld. det skal jeg få med meg - alene. Men det går helt fint. Jeg er faktisk nesten aldri alene så dette er helt ok. Jeg har handlet inn det jeg trenger av mat og gåtteri, ja for det må man jo ha når man har jobbmaraton. Men nå: trening. PS. Jeg har en personlig trener (PT). Han lager programmer til meg som jeg har på en app. og tro meg. jeg må krysse av og da får han tilgang og ser om jeg faktisk følger oppleggene han setter opp. Genialt. Ha en fin lørdag 

Ingen kommentarer: