lørdag, desember 11, 2021

Vaksine

Dag to etter 3.vaksine. Er ikke på topp. Det er egentlig min 6.vaksine på to år. Snart er jeg selvlysende. På torsdag satte jeg 3.dose.. endte med at jeg sovner hele tiden på sofa. Ca annen hver time. Jeg er slapp. Og jeg føler meg ikke bra. Jeg har i tillegg type 1 diabetes, som gjør meg avhengig måle blodsukkeret hele tiden. Etter vaksinen har jeg fått veldig forhøyet blodsukker. Dette er virkelig ikke artig. Tenkte i mitt stille sinn at kanskje jeg må bli vaksinemotstander. Seriøst dager med så elendig form. Not. Men er det alternativet? Jeg jobber med folk hele tiden. Så det er jo eneste alternativ. Men skulle vært dette forunt. Så nei til videre vaksinering.... Men hva vet vel jeg. Jeg er ikke lege. Jeg vet bare at jeg slit.. og sofa/pledd min beste venn. 

Ingen kommentarer: