onsdag, januar 06, 2021

I dag begynner resten av ditt liv

 Tror du på Gud eller annet? I dag begynte det en ny nettflixserie som heter Livet etter døden. Eller den kunne like greit hett livet etter livet. vet ikke. det er en spennende serie. Jeg tror jo at vi alle har forsonet oss med noe, enten det ene eller det andre som man kan leve med. Enten tror du på noe på andre siden eller ikke. Jeg er 51 år og jeg er den første til å skrive under på tro og tvil. hvor mange ganger har jeg ikke vært i tvil. Tvil på om det finnes en Gud der ute eller andre dimensjoner. Jeg har lest og lest og konkludert mang en gang. en ting er iallfall sikkert er at om man tror på noe så kan det virke som har man har full visshet om at det er sannheten. 

uansett om man tror på det ene eller andre så tror jeg det viktige er å leve livet fult ut og ikke la andre være sjåføren i ditt liv. Du skal være sjefen i ditt liv. og du skal omfavne dine utfordringer på din måte. ikke være tilskuer til ditt eget liv. så tenker jeg at det er greit ta noen mentale skritt tilbake og se på hva man  holder på med i din hverdag. er du fornøyd med du gjør? trives du? hva gjør du for å trives? er du i kontakt med de ekte følelser som er på innsiden? altså er du i kontakt med deg selv? Vi lever i en rar tid. og det er kanskje desto lettere gjøre som andre gjør og det føles kanskje tryggere? 

Om dette er din siste dag, er det noe du vil gjøre anderledes? angrer du på noe? 

Ingen kommentarer: