tirsdag, november 06, 2018

Sakte tilbake til blogglivet

Etter 11 års blogging har jeg nå hatt 8 mnd pause med å blogge. Det synes jeg er helt greit - men jeg har altså ikke sluttet med denne åpne dagboken min, tvert imot kommer jeg straks tilbake med både hverdagslige saker og kanskje mer spennende innlegg:)  Denne pausen har vært fint for meg på alle måter tiltross alle de andre plattformer innenfor sosiale medier. For eksempel er jeg veldig aktiv på Instagram - en plattform som jeg synes er enkel med tanke på at det primært av bilder det dreier seg om. Vil du følge meg finner du meg som Annmandersen. Snapchat har jeg også men den er ikke så veldig offentlig, siden jeg har noe ambivalent forhold til disse bildene som bare forsvinner etter noen sekunder. Derfor trives jeg mest på Insta. Du som leser dette får ha en fin tirsdagskveld:) 

Ingen kommentarer: