fredag, oktober 27, 2017

Optimist

Vi har alle ups and downsdager, medgang og motgang/utfordringer som vi håndterer forskjellige. Jeg for min del bruker flittig musikk og skriving, det er min greie. Musikken gir meg mening, den gir meg bevegelse og energier. Skriving betyr for meg å rydde opp, sortere og reflektere. Dette er metoder for å finne tilbake til styrken jeg har om å vinne, om å reise meg opp igjen - bli mester i mitt eget liv. Livet er en reise og det kommer mye visdom av alle disse erfaring vi gjør oss. Ønsker deg en fin helg  med sangen "Optimist":)

"Optimist, jeg vet det går bra til sist, Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist
 Jeg har en tro, jeg har ett mål som jeg skal finne 
Jeg har en kraft og det er viljen til å vinne 
Det får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen"

Ingen kommentarer: