tirsdag, oktober 17, 2017

Høstdagene er snart over

Dagene kommer - den ene raskere enn den andre. Jeg legger sommeren 2017 bak meg, eller ikke bare sommeren men vinteren som var og våren som kom sakte - jeg legger det bak meg. Det har vært en hektisk vår, kald sommer og varm lang høst. Jeg har fartet mye det siste halvåret, mange land, nye plasser, truffet spennende mennesker og ikke minst lært mye. Jeg kjenner at jeg er i bevegelse og er så takknemlig for at jeg får gjøre det jeg liker. 

Plutselig er det høst, en tid jeg elsker, jeg elsker disse forandringene som skjer. Jeg liker så godt disse frigjørende dagene  naturen  går igjennom her på vidda - det er vilt det er vakkert - det er sårt men levende. Jeg liker de raske endringer med alle de farger - kontrastene - hele naturen og alle de trærne som forbereder seg til en dvale tiltross for at de klynger seg til de siste solstrålene som slokner bort.  Det ble mørkt vil noen si - men det er før man oppdager fargene og ikke minst lyset som mørket kommer med. 

Vel vet vi og være forberedt. Nok ved er stablet og klar for vinteren og alt det andre. check, check check. 

Ønsker deg fine dager
take care

Ingen kommentarer: