lørdag, februar 27, 2016

Melodi Grand Prix


Ikveld skal Agnete fra Nesseby til pers i finalen og vi må alle sammen heie på henne og huske å stemme. For et herlig sirkus dette er og jeg føler meg heldig som har fått lov å være med på det. På innsiden av denne glamboblen 

 I går gjestet jeg NRK for å peptalke om denne MGPboblen som jeg har vært del i. Oja jeg har så mange gode minner fra den tiden.  Men det jeg skjedde bak scenen. Delfinalen i Stavanger: bak scene, i det blåe teltet (det største teltet som er slått opp på norsk jord) med mange små rom. Alle hyggelige menneskene jeg ble kjent med, matrommet, omkledningsrommet, oppvarming sammen med noen av de andre artistene, nervøsitet, sminkerommet og alle som sprang rundt oss og passet på at vi passet tidene.. sminketid, øvingstid, media, intervju. Det var strengt tidsskjema. men du verden for et fantastisk sirkus, masse nytt og skummelt, samtidig som man ble tatt så godt vare på av flotte folk. Finalen i spektrum var enda større, og det var enda flere mennesker og enda mer hektisk med intervjuer sminke, flere intervjuer og enda flere prøver. 

Jeg kan bare ane hva Agnete og de andre går igjennom i dag:)

Ønsker deg en fin MGP kveld.






Ingen kommentarer: