onsdag, november 18, 2015

Min siste sigarett

Min ettermiddag går til å øve på noen ny/gamle sanger - sammen med min elskede kassegitar. Jeg skal gjøre en event imorgen som jeg gleder meg til.  Vet du det er fantastisk å synge om dagen, uten røyken. Stemmen fungerer på en helt annen måte enn tidligere. Ikke trenger jeg den lange oppvarmingen heller, ikke får jeg tørrhoste eller noe hark før den er varm. Jeg synes nesten det er en ny klang i den som jeg ikke har hørt før:) Jeg fatter ikke at jeg ikke har sluttet tidligere med den røyken.

Jeg er på min 16.dag og det veldig bra - faktisk mye bedre enn jeg noengang hadde trodd. Dette er første gang jeg har sluttet å røyke. Og det fungerer som bare det. Jeg har jo tidligere kuttet ut røyk på grunn av svangerskap men det var pauser jeg hadde. 

Jeg har virkelig tatt min siste sigarett.