torsdag, mai 14, 2015

Lillestoregutten

Lillestoregutten min. Det er fridag og vi koser oss. Etter at mamma har vært og gjort en liten spillejobb så er resten av dagen bare kos:) Vi gleder oss over slike dager - vi gidder ikke gang se ut av vinduet på gråværet - heller masse morro inne i huset. Jeg mener det er virkelig kaldt ute når vi fyrer opp i peisen. Håper du har hatt en flott kristi himmelfartsdag. Det har vi. Imorgen er det hverdag for meg, skal opp tidlig og tilbringe dagen på verdens beste arbeidsplass, Finnmarksfakultetet, det arktiske Universitet. Vi har mange spennende prosjekter vi jobber med om dagen - og mange spennende konferanser vi skal på utover, som Darwin i september - urfolkskonferanse innen sosialt arbeid. Det gleder jeg meg til - det er så mye spennende som skjer innen feltet. jeg skal skrive mer om det en annen gang. Jeg elsker mitt fag.