søndag, juli 20, 2014

søndagsmorgen

Dagene bare flyr avgårde når man har ferie - ikke er man avhengig av verken klokken eller internett. Finnmarkssommeren der natt er dag og dag er natt - det er sol hele døgnet. deilig:) og det har virkelig vært fine sommerdager med gode badetempraturer. Og her skal jeg være en stund til å ha litt hjemmeferie.

 idag reiste min fotballsønn på 12 dagers fotball med Alta If - først Danacup i Dannmark en uke - deretter Norwaycup i Oslo. og Mammaen kommer til å sitte klistret til pc'n når kampene demmens går:) så spennende se disse talentfulle guttene - og når savnet blir for stort har jeg 7 min til flyplassen her i Alta - så det blir nok noen foltballdager sør:)

 nå skal søndagsmorgen fortsette med kaffe på verandaen. uten pc. Idag leser jeg ingen nyheter - rett og slett for å spare meg selv for all elendighet som skjer i Gaza/Israel. En konflikt som nesten er håpløs å sette seg inn i - en konflikt som er grusom der menneskeliv går tapt - bruktalt og grusomt.

Og jeg tenker at hvor heldig er jeg ikke som kan ta pause fra en krig? bare slå av pc..

du får ha en fin søndag

Ingen kommentarer: