mandag, juli 07, 2014

jeg sier bare hei

Nyter late og gode dager i Vebomark,  mitt sommerparadis, våren i vebomark  Det er mellom 25 og 30 grader - noe vi liker veldig godt.

etter hektiske tider er det godt med rolige tider. det heter å lade opp batteriet.

en av utfordringene til oss arbeidsnarkomane er at når man har tilgang på pc er det er så lett å jobbe - og når man ikke har tilgang på pc plopper den kreative siden frem og prosjekter tar form... og vips så så er man i gang.

naturens eget språk snakker til deg mellom stillhetens musikalske mesterverk. den stille lyden danser seg frem - smygende imellom ulydende som av og til er så forstyrrende.

og da er vi igang -

Det er nettopp det jeg liker med Vebomark - det er at jeg får muligheten til å finne roen og kreativiteten -

til å snu meg selv i døren der jeg møter meg selv -

uten å nikke,smile eller neie - uten de store spørsmål.

jeg sier bare hei








Ingen kommentarer: