lørdag, februar 15, 2014

litt oppdatering

Legger bak med to samiske uker i Alta som innebar 7 opptredener og konserter, både med meg alene og det flinke barnekoret vi har her i Alta. Midt i alt sammen var jeg på Gran Canaria med jobben på et fantastisk  bra instituttseminar, med 22 kollegaer. Vi jobbet, solet oss og hadde det fint.

I tillegg til alt sammen hadde vi 16 års dag i hus:) det var full rulle med venner kaker og pizza. OG det viktige: øvelseskjøring:) og det har vi gjort mye av den siste uken. Han er altså så flink kjøre bil i by:) Vi går for mengdetrening. 

I dag er det en rolig lørdag med småkamerater til minsten, tv og spill. Det føles godt. Mamman sitt henslengt på sofa med data på fanget, og sorterer bilder. Godt. Jeg trives med å gjøre mange ting samtidig men jeg trives veldig godt å være henslengt, spise smågodt og glo på tv, samle energi til at vi skal i morgen synge i  Nordlyskatedralen under samisk gudstjeneste, stas. 

Jeg liker at ting skjer rundt meg og at jeg får være kreativ, men du verden det skal bli godt med en rolig uke.

Ta en titt lenger ned på siden der du ser litt bilder fra de siste ukene:) ønsker deg en fin lørdag.  

Ingen kommentarer: