torsdag, januar 23, 2014

glede i hverdagen

Jeg har hatt feber - antydning til influ... men jeg lyttet til kroppen og dro hjem fra jobb idag, etter sterke anbefalninger fra min flotte kollegaer ved Finnmarksfakultetet. En dag på sofa, pledd, netflix, te og søvn må jeg si at formen er atskillig bedre. Jeg skal jo liksom til Gran Canaria på lørdag, og må da på en måte bli bra:) vitaminer, tran, mer vitaminer, hvitløk, honning, mer te og omsorg  fra mamma og pappa. De kom idag til Alta og skal være her mens jeg nyter soldager, som mamma sier: fordi du fortjener det. Jeg er jo bare verdens heldigste som har mamma og pappa som nesten har flyttet til oss. Guttene er så heldige med disse to mennesker, bestemor og bestefar. De har stilt opp fra dag en for 16 år siden, fordi de liker det. De regelrett elsker sine barnebarn:) Hva er vel bedre med et slikt fantastisk utvidet familiebegrep, storfamilien:) De små gleder i hverdagen, det er vakkert og det gir glede. Nå skal jeg bli helt bra og begynne å pakke for syden:) love

Ingen kommentarer: