lørdag, oktober 05, 2013

Kafe Retro og god kaffe

Galleri Alta en flott retro kafe åpnet i byen. god kaffe og god stemning, der ingenting av sakene er  mer eller mindre produsert etter 1980. dette liker jeg. platespillere, gamle kameraer, kassapparat, lamper og bilder. for ikke snakke om scenen: lydanlegget var nok av nyere tid, men fargene, pianoet og krakkene. herskapelig. glede meg til å spille der:) jeg drakk kaffe med Olga og Klemet Anders, to dyktige og kreative kultur og musikkprodusenter, der vi la musikalske spennende planer. Jeg liker å jobbe kreativt, det er forløsende og fyller lykkebegeret mitt. Det er en gave jeg er takknemlig for at jeg kan bruke i mitt virke. Jeg er så takknemlig for at jeg er der jeg er idag, i det enkle i hverdagen, sammen med andre og alene. tilfreds heter det. nå skal jeg trakte kaffe til gjester som er på vei. jeg har faktisk en veldig kaffetrakter som jeg fikk i bursdagsgave av min bror. viste du at du bør skylle filteret før du trakter, slik at du ikke får papirsmak i kaffen, og ikke minst helle den over på kanne umiddelbart etter at du har traktet, slik at du unngår brent og blesk smak. kaffetid:) ha en fin lørsdagskveld

her kan du lese litt om Galleri Alta.

Ingen kommentarer: