onsdag, oktober 02, 2013

høstforkjølelse og forlengelse av sommeren

hoster og harker - feber - det er høst. alt av kjærringråd utprøves om dagen. dette har jeg ikke tid til. otrivin - paracet og mer otrivin - dette hater jeg virkelig. men skjønner jo at når kroppen sier ifra er det bare å lytte, og følge rådene om å holde sengen. jeg sover litt - står opp - drikke te - sover litt til - ser på dårlige serier på sumo som jeg sovner til. føles ut som hele hodet mitt er full av snørr.. stakkars meg, selv om jeg bare har hatt dette bryet i to dager...men oh som jeg gleder meg til å bli frisk igjen. da legger jeg ut noen bilder her inne fra min fantastiske tur til Monaco som jeg hadde sist helg.

Turen var en flott forlengelse av sommeren, der var 25 varmegrader og sol. helt fantastisk, men lurer jo på om det er på grunn av aircondition jeg hadde på rommet som utløste forkjølelsen.. hvem vet. anyway, Frankrike og Monaco er virkelig land jeg anbefaler å reise til. Landet i Nice, for en by, for et folkeslag, for et landskap!!! Dit skal jeg igjen. Tror det begynner å bli bra temp fra febr og utover.

Monaco er spesiell på alle måter, det er virkelig lilleput land. det tar deg ikke mange minutter å spasere igjennom det. Kari min venn som bor i Monaco, og har bodd der i 20 år, hadde 50 årskalas som vi var nede å feiret. Vi var 55 stykker totalt som feiret Kari 3 dager til ende. Nydelig mat, nyter vin, nydelige folk, nydelig musikk, nydelig land. Jeg ble kjent med mange spennende mennesker som beriker livet mitt på mange måter. jeg er heldig.

Ingen kommentarer: