søndag, september 01, 2013

i disse valgtider

i disse valgtider har man tilegnet seg mye kunnskap, viktig og uviktig
jeg som trodde jeg viste hvor min stemme skulle havne på
jeg går igjennom programmene, parti for parti
jeg har laget liste for meg selv hva som er viktig for meg
verdier
kultur
mer verdier
verdier
mennesket
solidaritet
mennesket i sentrum

jeg er en gammel sosialarbeider, ble utdannet barnevenpedagag i 1997, jobbet årrekke i rusomsorg, ungdom, rus/selvmord og barnevern. jeg tok mastergrad i sosialt arbeid i 2011, der mitt fokus ble samfunn og identiteter i samisk perspektiv. mitt hjerte er forebygging og anerkjennelse, kultur og kunstneriske uttrykk. barna er vår fremtid!!! hvilke verdier gir vi dem i gave idag? hvordan er vi med på å forandre fremtiden? 

jeg gjør ny dykk i valgprogrammene. 

godt valg folks:)

Ingen kommentarer: