fredag, juni 07, 2013

Inger og Ivar spiller på Amfi imorgen kl 17.00. Døgnvill talenter.

Fremdeles nydelig vær som har vart siden 16.mai. 20 varmegrader og morgenkaffe på terrassen mellom alle blomstene jeg plantet i går kveld. en ny vår, en ny oppvåkning til en ny tid. det er blitt juni og denne vår har gått fort, med to fullpakkede helger og aktiviteter. idag er det fredag, og lukas venter besøk fra nordreisa, det blir fint. vi synger og vi øver til mandag, åpning av verdenskonferanse for urfolk, stas og konsert på tirsdag. men før det skal ivar og inger til pers på storsenteret imårra:) døgnvill talenter. og vi stemmer og vi stemmer. blir virkelig spennende. så her sitt jeg stille og venter på enda en aktiv helg med barna. jeg betrakter dem mens de vokser, lærer og opplever. de blir store, sakte men altfor fort. jeg er heldig som har dem, de beriker mitt liv hver dag. den største gaven jeg noensinne har fått. jeg er takknemlig jeg er heldig

Ingen kommentarer: