søndag, februar 03, 2013

søndag

søndag: ny uke er startet opp. etter timer på badeland med kjekke mennesker en man klar for søndagkveld med litt forberedelser, mailer, lesing og planlegging. godt. de siste dagene har vært hektisk på mange måter, eller på alle måter. Noen fjell å klatre, par skritt frem og et tilbake, noen omveier, tunneler midt i dagen da jeg enda til gikk meg vill... ja det har vært mye. og midt i alt sammen har både mine eneste søster hatt bursdagsfeiring og min eneste bror storfeiring av runde tall. kjempekoselig. jeg er så glad i dem begge, de er de beste søskene i verden. jeg er så stolt!!!!

og nå er jeg klar: ny uke!!! med påminnelsen om at bak skyene er himmelen alltid blå,. og etter uvær kommer sol. jeg gleder meg over det. 

ps: artig at berit har begynt å blogge igjen:) 

Ingen kommentarer: