torsdag, desember 20, 2012

takknemlig

nå er det jul i kongleveien:) nissene, englene, treet og gavene er på plass. men hvorfor så tidlig? er ikke tidlig:) men mest fordi vi tradisjonstro reiser til Kautokeino i julehøytiden, til min mor og far, noe som virkelig er koselig. samle gamle og unge rundt middagsbordet, snakke, reflektere og le, lese juleevangeliet, sølvguttene, åpne gaver og ikke minst julenissebesøk:) for vi tror jo på julenissen klart:) vet du: jeg er så takknemlig for den familie jeg har, det er den største gave. mennesker som man vet alltid vil være der, og her, når motgangen er tung og veien er kronglete, uavhengig av prinsipielle synspunker og meninger: mitt hjerte. God Jul godt folk:) jeg er så glad for vårt sølv glitrende hvite juletre som skinner i stuen. det er bare vakkert. igjen: God Jul

Ingen kommentarer: