torsdag, november 08, 2012

torsdag igjen

dagene og ukene bare flyger avgårde, eller kommer mot meg i en rasende fart
en dag fløy dagen ved siden av meg, mens den andre over meg. og andre ganger mistet jeg dagen, iallfall hvilken dag det var. idag er det torsdag, en dag jeg egentlig liker veldig godt. men ikke idag.
jeg er ikke helt i form rett og slett. jeg liker ikke å ikke være i form. jeg liker egentlig energi og fart. idag føles det som at beina mine veier et tonn. jeg bare ligger henslengt på sofa. jeg sliter faktisk med å tenke ut en hel tanke... tv og fb blir også bare mas for meg. jeg opplever også de søte husdyrene som masete idag.. jeg er virkelig ikke i form. i tillegg er det triste dager, i går mistet jeg en onkel, igjen. for tre uker siden var min familie og slekt samlet ved båren til en annen onkel av meg, og  nå skal vi samles igjen.. jeg tenker at slik kan vi ikke forsette å møtes.. jeg skal begynne besøke slekt! treng jo bare å stikke innom av og til, hilse på. spesielt de som begynner å bli godt voksne. slektsbesøk skal bli høyt prioritert fra denne dag av, eller fra og med imorgen. ingenting i dag. idag skal jeg bygge meg opp så jeg blir sterk til imorgen. imorgen får jeg gjester, mennesker som ikke har vært i finnmark før. det blir spennende vise frem vårt vakre fylke!!! jeg elsker finnmark. jeg er stolt av og være fra finnmark, et  fylke av forskjellige identiteter og kultur.  

Ingen kommentarer: