torsdag, november 29, 2012

onsdagsgleder

å komme hjem etter en dag med mange inntrykk, til ferdig dekket middagsbord, med søster, venner og venners venner: velsignelse.

så viser det seg at venners venner av min søster er massør og heler, fra øst Finnmark (utdannet og): snakk om flaks for en som har sittet foran data hele dagen, love. jeg fikk massasje og ble lest over, eller hva det nå heter. skal ikke gå inn på de tankene:) godt var det iallefullefall.

dette er gleder i hverdagen, hverdager som fylles med nye spennende oppdagelser og hendelser.

 jeg er glad for endringer jeg har gjort denne høsten, tiltross for at det virket skummelt i det sekund jeg så at jeg var i ferd med å ta steget.

 jeg er takknemlig til universet som så meg i det sekund jeg tvilte, men valgte å ta steget mot det ukjente, mot en drøm og nær en virkelighet der strålene fra universet bare smiler......

dette blir riktig.

 min venn: vær tro mot deg selv, gå for det du drømmer om og ønsker i livet. se deg ikke om, vær heller døv og gå fremover. jeg lover deg at du vil finne alt du søker etter. bless

Ingen kommentarer: