fredag, oktober 05, 2012

lampe til bry

etter arbeid tok jeg med meg min lille store englegutt på shopping, gurimalla kor vi kosa oss med kaker og godt, handlet så det sang.. et usannsynlig godt helikopter med blinkende lys som fløy høyt høyt, morro. og enda til halloween stæsj: masker, lys, hjernemasse, skjelett, hodeskalle og småkryp:/

kjærlighet ved første blikk: en ny lampe: herskapelig sexy flotte lampen som bare hylte etter å bli min. og vips var den kjøpt, til stor glede. her skulle det skrues, noe som ho mor ikke er redd for. er det noe jeg har lært meg de senere år er at om andre kan, så kan jeg og lære det. jeg har skrudd og snekret, jeg har bygd og pussa opp, i det hele tatt; jeg strutter av selvtillit når det gjelder rollen som handywoman. tilbake til lampen: herregud sier jeg bare... det heter så fint at kjærligheten utholder alt.. men min tålmodighet ble prøvd og tøyd laangt, en sur tenåring som ignorer deg i forhold til kjøkkentjeneste er INGENTING i forhold til denne j... lampen, med tusen deler. for å si det sånn: alt skulle skrus sammen, hver minste plastbit, perle og flate. alt, 150 småbiter. og når jeg endelig fikk det på veggen, ja da ser jeg jo at jeg trenger to av den herskens (flotte) lampa...men som det så flott er skrevet: Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt... og det er veldig sant. ønsker deg med dette en  varm fredagskveld med masse kjærlighet:) bless. nå skal jeg forflytte meg i peisestuen i ro og mak for å tenke. har noen lette og tunge tanker som skal bearbeides. tanker om liv og død.. det er vondt men nødvendig. når nære ligger for døden da kommer tankene og følelsene som man i en stresset hverdag skyver bort, ikke bevisst, men for å overleve.

Ingen kommentarer: