søndag, september 23, 2012

bylivet og slikt

dagene med byliv gir tanker, tanker om det man forlot, eller..satte litt bort. bylivet siger sakte innover meg. men konklusjon er at jeg har det utrolig bra:) mine gutter trives med både skole og aktiviteter. vi er blitt tatt så super godt i mot. skolene er fantastisk. de vet ikke hva godt de skal gjøre for at guttene skal trives. hverdagen er virkelig i gang, håndball fotball og karate fra mandag til fredag gjør at vi iallefall ikke har et stillesittende liv:) men det er gøy å være igang med karaten igjen. læring: jeg skal ikke ta sommerferie fra trening!!!! fytti det er tungt komme igang igjen. husk det ama. det er rart være i ny klubb, mange nye mennesker og nye trenere å forholde seg til. de er kjempeflinke og strukturert, men innimellom kjenner jeg at jeg savner min gamle trygge klubb, kautokeino karateklubb. savner å trene med AC og Klemet, savner alle sammen. så: AC: nå må du komme deg til fastlandet igjen, en liten tur. gleder meg til å trene med deg igjen:) summasummarium: livet smiler og vi trives. jeg er takknemlig for hver bevegelse jeg gjør,dagene kommer som gavedryss fra universets mysterie. nå skal jeg fortsette med aktivitet som jeg egentlig ikke kan. har kjøpt meg en fin hvit kommode som skal skrues sammen.... dettan kan ta tid, for en som aldri har gjort det, men kan andre det så kan jeg også det. en påminnelse til deg også: det er ikke noe som heter dette kan jeg ikke. alt kan læres!!!!og man avslutter ikke før man er ferdig. ønsker deg en fin fin søndag:)

Ingen kommentarer: