torsdag, juni 07, 2012

bursdag og hverdag

igår var vi på bursdag: nydelig kaker og god pizza. kjempekoselig. jeg var hos folk man ikke ser så ofte. det slo meg at jeg må jo bli  flinkere å besøke folk, stikke innom, si hei. kafe og slikt.
 idag: vi skal igjen på bursdag:) idag vet jeg at vi får servert hamburgere og kaker:) namm. helt koselig å være sosial imellom øktene. idag skal jeg ikke tenke på kalorier og slikt. jeg skal nå forøvrig på trening kl 18 så jeg kan spise både før og etter kaker med god samvittighet. det viktige er jo hverdagen, hva man fyller kroppen med. rett drivstoff til rett bil:)du fyller ikke diesel i bensinbil..... da vet du jo hva som skjer. alt handler om balanse, og alt med måte. sunn mat for din kropp og bevegelse. bevegelse gjør kroppen glad, er kroppen glad blir du glad til sinns og får masse energi. det som er viktig er å finne den bevegelsen man liker, ikke fordi andre sier at det og det må du trene. treningsformer kommer og går som mote, men finn din egen form. jeg trener karate 3-4 gang i uken, og det gir meg mye, men det er ikke sikkert at det vil gi deg den energien som jeg får. derfor: prøv ut, finn ut hva du liker og go for it!!!!

nå skal jeg altså på ti årsdag, og senere på karate:) 

klem 

Ingen kommentarer: