tirsdag, september 27, 2011

hosianna til salgs!


Moderne Samisk salmeplate «Hosianna» satt sammen med etniske toner.

nå kan salmeplaten "hosianna bli din med at du sender en bestilling til:

annmandersen@gmail.com

du skriver hvor mange du ønsker og adressen dit den skal sendes til.

pris: kr 160,- pluss porto

så hiv deg i sving med tastetrykk og vips så har du hosianna plata i din cdspiller.

"Hosianna» er vakker, urbant, stemningsfull og etnisk plate. Platen inneholder salmer som «blott en dag», «han tek ikkje glansen av livet» mixet med samisk joik og Åge Samuelsens « O Jesus du som fyller alt i alle» som er den første av Samuelsens sanger som er oversatt til samisk og spilt inn.

med denne platen ønsker jeg å formidle det positive gudommelige budskapet, det er en plate til trøst og til oppmuntring, i glede og i sorg. Mange mennesker opplever hverdagen som et jag med farer og bekymringer for morgendagen i et samfunn som bare blir kaldere og kaldere, der jaget etter å dyrke sitt ego er størst. jeg håper at denne platen kan gi en «time-out» med rom for tanker og refleksjon både i forhold til åndelige dimesjoner men også til menneskelige forhold.

salmesang og troen på det gudommelige er nærmest mitt hjerte, og det gir meg den tryggheten jeg trenger i min vandring gjennom livet, en vandring gjennom sorger og gleder, bestigninger av suksesser og tårene i det skjulte. Gjennom alt dette har troen båret meg. Troen på en gudommelig gud, som overgår alle menneskers forstand og begrensninger.

love

her er smakebit fra plata



Ingen kommentarer: