søndag, august 07, 2011

takk Gud for at du er meg nær


jeg er så heldig
jeg er lykkelig
jeg er tilfreds med det livet jeg har og med de mennesker som omgir meg
jeg er takknemlig
jeg snakker med medmennesker..den ene etter den andre sliter med ett eller annet av noe slag, bekymringer sårhet, tomhet og smerte...

kjære Gud kan ikke alle bare være like tilfreds og heldig som meg
jeg lever virkelig i din nåde Gud
du omslutter meg med din kjærlighet og trygghet
Takk Gud for at jeg tror på deg
jeg er virkelig heldig
sammen med deg lever jeg, jeg beveger meg i frihetens rike, jeg fryder meg og jeg er til

og om det nu skulle skje, at du faktisk ikke finnes...:ja da har iallefall jeg levd et trygt og godt liv i den tro på at du er med med hver dag hvert sekund, i hver bevegelse jeg gjør, i alle situasjoner jeg har befunnet meg i, kriser og sorger glede og latter.
tusen takk Gud for at du er så nær meg. hver dag!!!
happy;)

1 kommentar:

Liven sa...

Nydeleg bønn ! Akkurat slik kjenner eg det også. Me kjem til å bruke den som utgangspunkt i bibelgruppa vår neste gong.
Mvh Liven