mandag, juli 11, 2011

negler til bry

det er sommer og det er varmt. har hatt 30 varmegrader allerede i 14 dager. det er avslapping. her settes forøvrig mine sommernegler på:) hehe.. dem ble så fine atte;) men for en student som hamrer på tastatur og i tillegg er gitarist varte det ikke lenge... vips: ved første tastetrykk på tastaturet ble dem revet bort. jeg synes faktisk korte negler med fransk manikyr er mye mer vakkert. da kan man hamre løs på både tastatur, spille gitar eller rydde i garage. apropos gitar; idag har jeg hatt gitartimer med nabobarn, i bikini (det var 30 grader). det er så morro når barn og unge vil lære å spille instrumenter, det er terapi og venn for resten av livet. jeg var selv ni år da jeg lærte gitar, og den har vært min følgesvenn i tykt og tynt. så blir man jo så selvhjulpen av å beherske et instrument. anbefales.

nå skal enda noen dager nytes i vakre sommerland før man beveger seg ut på nye evntyr, med kort stopp i myggland. tusenfryd, studioarbeid og mye annet spennende venter. nå skal jeg og gjester drikke opp god kald hvitvin i varm sommernatt for å være uthvilt til en ny dag imårra. håper du også har fine julidager. take care my friend. love!

shoppetur i varmen. jeg er faktisk nesten ferdig med alle julegaver også:) trallallalla;) i love sweden

Ingen kommentarer: