mandag, juli 18, 2011

kaffekopp mandagsmårran

da var late dager over og en ny uke med nye muligheter starter opp. litt i sakteferiemodus, med par store kopper nytraktet kaffe så er man i gang med jobbings. rart med det kor tungt det skal være å starte opp med noe.. tidlig mandagsmårran. jaja nå skriving. i løpet av uken måå jeg lære meg en ny sang, en sang jeg har utsatt å lære i mange uker. jeg skal i studio med den med en helt fremmed produsent og komponist som tok kontakt med meg ang et samarbeidsprosjekt. det ville være rimelig flaut om jeg kom til oslo uforberet... det er ikke noe særlig. det er sløsing av andres tid, som man skal ha respekt for. uansett hva man skal gjøre er god planlegging og forberedelse viktig. det er da produktet blir bra, og enda bedre. målet bør jo alltid være at resultatet skal bli så perfekt som man klarer.

idag er det forøvrig 24 grader og litt sol og litt overskyet; helt greit innevær og sitteforanpcvær. om jeg planlegger dagene mine ekstra godt kan det jo være at jeg når tropeværet i nord, når det nå måtte komme en gang. fatter egentlig koffer man maser så mye om det været: det er jo bare så ta en titt på kartet å minne seg selv på kor man bor.

ønsker deg en fin uke:)
love

Ingen kommentarer: