mandag, juni 27, 2011

sjonglering og skriveting

jeg lever med varmegrader, sol og syrinbusker i vakkert landskap
jeg er på skriveferie med deadlines hengende over meg
nei, ikke akkurat ferie er det
hjernecellene jobber på spreng
midt i det hele har jeg platerelise om to mnd som skal planlegges
konseptplata mi; salmeplate ble veldig fin og jeg er fornøyd med den
det er en plate jeg lenge har hatt lyst gjøre. og nå er den ferdig.
kråker og sommerfulger i magen
blir fint få den ut.
gledings:)
jeg er god å sjonglere, både med ting og tang og med orntlige baller:)
fin trening for armene
og faktisk også for lårmusklene
i løpet av et minutt sjonglering så mister du en av ballene x antall gang i gulvet og du må bøye deg etter dem. fin trim for beina og armer og suveren avslappende øvelser som ikke krever mye hjerneaktivitet. jeg lærte sjonglering av min søster, men du kan også lære der her
det er fantastisk morro kan jeg love deg, og det tar ikke lang tid å lære seg grunnteknikkene:)
det gjelder bare være tålmodig..og ja, tålmodighet er også en form for mot.. som OG krever mot til å tørre stå i tålmodigheten, som og bærer en form for håp.. og"håpet er våken drøm" som aristoteles så klokt engang sa.

men nå; nok bloggpause. nu skal jeg forhåpenligvis skape noen vakre og ikke minst noen kloke ord med min oppgave. ønsker deg fortsatt en fin junidag:)

Ingen kommentarer: