fredag, april 08, 2011

spennende dager sør

hjemme igjen etter dager i oslo og tønsberg der jeg var med og åpnet det årlige kirkemøte
vi som sto for åpningen av kirkemøte var kirkerådsleder svein arne lindø, statsråd rigmor aasrud, sametingspresident egil olli og preses i bispemøte helga hagluand byfuglien. det var en kjempespennende og intr opplevelse. jeg og stein gjorde gamle salmer om i nye bilderammer som kommer på min salmeplate veldig snart.

jeg koser meg med platearbeid om dagen og jeg vet at jeg kommer til å superfornøyd med den. ellers hadde jeg et flott opphold i hovedstaden med vår i luften:) vi bodde på grand hotell oslo samtidig som litauens president var på norgesbesøk og hadde sjekket inn:)
slik så det ut da hun ankom. og etter demmes middag på slottet, og vi på asiatisk resturent kom vi samtidig med noen av følge til presidenten. jeg sir bare; wow for noen kjoler!!!!! synd jeg ikke turde ta bilder.

nå er det en deilig fredag og jeg sitter på et seriøst varmt kontor.. det er mange varmegrader ute og jeg har bare lyst å gå på ski, sitte ved hytteveggen og sole meg. men det kan jeg alså ikke. jeg må jobbe slik at man kan ta helg med god samvittighet.

forøvrig vil jeg gratulere min venn aina som ble mamma idag for tredje gang. gratulerer!!!!

ellers får du ha en riktig så fin fredag:)

Ingen kommentarer: