mandag, mars 28, 2011

pilates, foredrag og reiser. god mandag:)

ny uke med sol og fint vær.

det er virkelig påskestemning, noe som er kjempefint siden jeg ikke skal være i kauotokeino i påsken. det blir jo kjemperart, det er jo liksom hit alle drar i påska:) jepp jepp. men slik er det denne gang.

forbereder foredrag jeg skal ha, det blir kjempespennende

reise til tønsberg om litt for å synge for viktige menn, kanskje noe damer, biskoper og statsråder, aner ikke. gleder meg til det selv om det egentlig passet litt dårlig. jeg bruker av og til bli booket for slike jobber sikkert halvt år i forveien som gjør at det går litt i glemmeboken.. så kommer plutselig dagen... moralen er; ha en god kalender så du slipper og dobbeltbooke deg.

så anbefaler jeg alle å prøve pilates.

her og her er to linker du kan prøve som morgengym:) vet du; det påstås at etter ti gang merker du vesentlig forskjell og etter tyve gang sees det. man krymper inn flere cm. og er det ikke det man vil:)

Ingen kommentarer: