tirsdag, februar 08, 2011

tenåring i huset idag. gratulerer med dagen ivar magnus:)


gratulerer med dagen min kjære sønn som fyller 13 år idag. idag blir det høy partyfaktor for deg og kameratene dine. og jeg, ja jeg sitter å tenker og registrerer at jeg er i ferd med å få en stor gutt. rart kor tia bare flyr.. tankene går tilbake da du kom til verden, du ble til og med født på morsdagen:)herreminhatt for en stor dag!!!!! for velsignelse. ivar magnus; du er mitt alt, mitt hjerte, min glede. du er hele meg. min flotte, snille, godhjerta, flinke, flittige gitarspillene sønn. mamma elsker deg. gratulerer med dagen ivar magnus!!!!! happy happy!!!!!!
ukm for to år siden (11 år og gitarspillende) og øver fremdeles;) stolt

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow kor tia går, tenk ungen allerede 13 år, gratulerer med tenåring i huset:)
sms

Ann-Mari Andersen sa...

hehe.. ja tida flyg. det er litt rart å tenke på at man har tenåring i hus, men du verden jeg har en flott tenåring:) skikkelig snill og godgutt.

du har voksene barn. det må være rart når barna flyg ut av redet... barn er virkelig bare til låns...
du får ha en fin onsdag

Anonym sa...

heldigvis blir dem aldri"voksen" for å komme til mamma og pappa:))
klem