mandag, februar 28, 2011

siste dag i februar 2011

det er aprilstemning på vidda. solen skinner og det er 2 kuldegrader. øynene hviler på et flott kunstverk, et naturlig et. det er nesten litt synd at man ikke har fri og kan nyte det flotte været ute. men men, pliktene kaller, og jobbe må man.

nå skal det skrives om etnopolitikk/identitetspolitikk og hvordan det på ulike måter tematiserer og gjør eksplisitt etnisk identitet og hvordan urfolksdimensjonen gjør dette spesielt særlig når det gjelder forholdet mellom sosial identitet og individuell identitet. puh..

det kan av og til virke ganske så uoverkommelig å ro i land en masteroppgave. det krevet så mye tenking og så mye lesing..men jeg er snart i land:) og jeg ser frem til innleveringen. men før jeg kan levere og få godkjent den må jeg, som et av kravene for godkjenning, delta på et internasjonalt seminar innen for feltet. jeg lukter på et i portugal og et på island, det er land jeg kunne tenke meg besøkt.så man får se. det er enda noen dager igjen til fristen for påmelding. og seminarene er ikke før til våren, da er det jo sommer iallfall i portugal:) jeg liker sommer og sol:) men nå skal jeg ikke skrive om det. nå er det studier.

god mandag til deg;)

....det er makt i det talte ord........

Ingen kommentarer: