lørdag, januar 22, 2011

lykkelig er hun som ikke sørger over mangler i livet, men som gleder seg over det hun faktisk har!!!

en fantastisk setning.
en sannhet
jeg er så takknemelig for at jeg akkurat nå får sitte å skrive dette.
jeg får kjenne på min glede jeg har idag.
jeg er så takknemelig for livet mitt
jeg fryder meg over dagens oppdagelse
den åpnet mange dører
jeg er sterk
jeg er utholden
idag stråler mitt smil
direkte fra mitt hjerte
oppdagelsen ja nesten oppdragelsen

i det lever jeg
og beveger meg
jeg fryder meg
og er til:)

ønsker deg en fin lørdagskveld. hadde du vært her hos meg skulle jeg gitt deg en varm klem, oppmuntrende ord og masse energi.

husk at du er verdifull
det er ingen som deg
første bud; få respekt for deg selv. sett høy prislapp på deg selv.

klem

Ingen kommentarer: