torsdag, januar 20, 2011

fjellfinnhua, Tv, debatt, Magga, Olli og meg

her står jeg foran hotell Cæsar, et hjem for oss, et hjem for alle:) jeg er på vei til marienlyst, NRK for innspilling av debatt i forbindelse med at dokumentaren fjellfinnhua skal vises. om jeg ser en smule nervøs ut så er det også tilfelle. jeg skal sitte med tungvektere som Magga og Olli. men når jeg ankom NRK og vi spiste og pratet løst om tema så gikk det helt fint:) vi var iallefall veldig enig om at dokumentaren var noe unyansert og ikke minst innholdt faktafeil.(kommer tilbake til det senere)



mat fikk vi også før sendingen.

meg og programlederen






ønsker deg en fin torsdag:)
jeg har forøvrig lagt inn noen julebilder litt nedover i bloggen.
men nå; nå er det på tide ta tak i torsdagen med dets gjøremål. vet du, jeg synes faktisk torsdager kommer veldig fort, så er det plutselig helg. men slik er det nå bare. see you;)bless