tirsdag, desember 21, 2010

snart jul

så var det jul igjen:)
fin tid
men jeg fikk ikke med meg måneformørkelsen imårrest. jeg sto opp men så ingenting...
sne i luften
jeg har enda en arbeidsdag igjen før julefritt
jeg har en avgjørelse som må tas i løpet av ettermiddagen/Kvelden som jeg ikke helt klarer å betemme meg for. begge gir så mange konsekvenser og arbeid. og jeg som bare vil ha fritt..
jeg ser frem til å se sola.
det er ikke lenge igjen
jeg synes det er veldig mørkt. selv om jeg har kjøpt enda mer lys. til og med blinkende lys som minsten ville ha i stuevinduet:)
det er slutten av året, som betyr papirarbeid og avslutninger. så starten på no nytt
jeg liker avslutning og ny start
jeg har to cdprosjekter som skal være ferdig til mars
jeg er fornøyd med barneplata, mange har kjøpt den. men det var god avslutte den
idag startet jeg på nytt
idag skaper jeg min virkelighet
jeg vil skape den i juleglede
vet du, jeg ønsker meg en samsung galaxy
evt en ny gitar
trenger nok en ny gitar mye mer enn en samsung galaxy
enn mindre gitar enn de jeg har idag
men jeg har en veldig god gitar da, får se
nå skal vi bake boller, det er morro det
jeg har så snill søster som har bakt ikke mindre enn 3 sorter julekaker til meg
så jeg trengt bare bake 4 sorter i år. lykke
jeg ser frem til julehelgen
jeg har gode følelser for julen
dager omgitt av mennesker som betyr noe
dager med mat og kos
idag skal jeg ikke tenke så mye
nå må jeg lete etter noen bøker jeg har klart å rote bort.. lånte bøker til og med. jeg har byttet kontor i huset og med det forsvant også en del ting og tang. huff. men jeg må jo bare ta ansvar.. jadda. her hadde jeg mye vettugt å komme med..

snart er det jul og det er veldlig fint.

juleavslutning for 3A. full rock'n roll. her med DJ lukas. morro.





litt julegavepakking må til før jul også

god jul til deg fra meg:)

Ingen kommentarer: