mandag, desember 20, 2010

satt ut av kontroll.....


da er plata til barnekoret ute og lever sitt eget liv. jeg håper den har truffet ditt hjerte og din cdspiller:) om ikke kan du bestille platen her.

juleforestillingene gikk fantastisk bra, fulle hus begge dagene. dag to fikk jeg meg en aldri så liten overraskelse... nå vi skulle bukke og nikke og ta imot applaus begynner koret plutselig å joike..og jeg trodde nå har det rablet for meg og at jeg har glemt et nummer eller to.. men nei vi var ferdig; og der sto dem plutselig og joiket min joik.. herregud jeg ble satt ut.. aldri før har jeg blitt så overrasket og tatt på senga..jeg skulle ikke klare å si noe som helst.. der sto jeg foran masse masse folk og snufset.. av alle personer i kautokeino så vet jo barn og unge i koret at jeg ikke liker å ikke ha kontroll....hehe...

jeg fikk blomster og masse varme klemmer fra barna i koret. TUUUUUUUUUUUUUUSEN TAKK. jeg ble stum!!!!!! jeg er så heldig, jeg er glad, jeg er lykkelig og overveldet. gurimalla dem lurte meg. nå er det juleferie og det er velfortjent til barnekoret. det krever mot og styrke å stå synge for fullsatt kinosal to dager på rad. bragd!!!! god jul til dere i koret. takk til alle foreldre som stilte opp å hjalp til under festdagene. takk til deg som kom:) takk for at du kjøpte plata vår:)

Ingen kommentarer: