onsdag, november 24, 2010

juleforestilling og platerelise


nå er det alså siste innspurt til platesleppet til barnekoret. jeg har fått musikken og hygger meg med igjennomlyttingen. wow sier jeg bare. den er virkelig fin. bare gled deg masse. vi slipper ut platen 15.desember i kautokeino i forbindelse med juleforestilling vi har sammen med sami beaivvas teater og dimitrikoret. forestilllingen går over to dager, 14.des og 15.des. så er du i kautoområdet bør du få den med deg. en fin time i førjulsstresset. jeg gleder meg masse. jeg liker julen, jeg liker adventstiden, fargene og stemningen lyser opp hele desember:)

2 kommentarer:

BeritOskal sa...

Gleder meg til plateslippet!
Veldig koselig med juleforestilling også, det blir jo snart en tradisjon. Er det tredje året nå? Veldig bra, godt jobba! Keep up:)

Ann-Mari Andersen sa...

plata blir kjempefin. du har laget så fine joiker også:)