mandag, juli 12, 2010

mer avslapning med god mat

mat må man ha. her har ramona laget nydelig grillmat til oss. jeg kommer mer eller mindre til ferdig dekket bord hver dag:) trallallalla.late dager med bading soling og mer bading. og snart skal man enda lengere sør. det blir fint det. juli er en fin gladmåned:)
/>

skrivekveld i mørket. ingenting er mer inspirerende. jeg skriver på nye sanger til mine nye prosjekter. jeg lengter, jeg venter, men jeg har tilfredsheten i mitt liv. det er en fin følelse og vite at man er på rett plass til rett tid. det håper jeg du også er. men det er viktig å ha mål i livet, og jobbe mot målet med døve ører, ikke la seg påvirke av andre eller av de omstendigheter man er i. jeg har noen late dager med sol og varme, og omgås mennesker som løfter meg opp:)

ønsker deg en forsatt fin juli tid.
nå skal vi dra å bade:) juhuuu;)for det er dag nå.

1 kommentar:

Tor Erik sa...

Ser bra ut det der AMA, er jo ett fint sted du har der da, håper alt står bra til med dere alle. Klem