fredag, juli 16, 2010

kautolive

da er det bestemt; det blir kautolive siste helgen i august, men spennende samiske artister. det jobbes på spreng for at det skal bli en kanonhelg med både ungdomskonsert med unge lovende fra kautokeino samt flere band både fredag og lørdag. så er du i kautokeino området må du legge av helgen og hiv deg med;) jeg gleder meg til det. men før det er det en del ting som må på plass. er du blandt de som har lŧst (jeg har samiske tegn, fordi jeg ikke får dem vekk....) å være med å jobbe med festivalen så har du fult mulighet til det, ta kontakt. vi har nok arbeid til alle;) jeg har allerde bestilt fint vær til helgen:) du vet universet..

ellers ønsker jeg deg fortsatt fine juliuker, måtte solen skinne på deg. jeg skal lade opp batteriene par uker til med å være urban:) noen hovedsteder skal besøkes og utforskes før det braker løs med kautolive, cdinnspillinger, spillinger og mŧe mŧe annet.

vi høres snart:) klemma

Ingen kommentarer: