tirsdag, mai 11, 2010

maidager

våknet opp til sne sne og mer sne... men det er perfekt vær for en som må sitte å skrive skrive og skrive. men før jeg tar tak på levekårsundersøkelser blandt samer,normalitet, marginalisering, mangfold, kjønn og identitet blogger jeg om alt og faktisk ingenting. her kan jeg skrive uten og konsentrere meg, verken reflektere eller diskutere med meg selv:) eller, av og til gjør jeg også det, men ikke nå. jeg drikker masse svart sterk god kaffe mens jeg manner meg opp til å ta fatt på seriøse skriblerier. jeg tenker på at vi er langt ut i mai og det faktisk er sommer snart, det er litt deilig. det er så deilig å kunne drømme seg bort og tenke på alt det morsomme man skal gjøre til sommeren. alle plassene man planlegger å dra til. ferie handler jo om å gjøre ting man til ellers ikke gjør. det blir så bra atte;) registrerer at det meldes gode varme dager i nord til sommeren..håper det blir tidlig på sommeren iallefall, så man får kjenne på det:)

ønsker deg en fin tirsdag;)

Ingen kommentarer: