torsdag, mai 20, 2010

jeg spiser tørkakjøtt og drikk kaffe og tenker


ingenting er bedre enn nytørket reinkjøtt, tørket reinhjerte er det jeg liker best. eller.. jeg liker egentlig alt som kommer fra rein. mmm. det er så godt så godt, sammen med fersk kaffe:) dette frisker opp hodet mitt.

jeg står i par valgkryss som enda er litt i motbakke med en del svinger der jeg ikke helt vet hva som ligger bak svingene. men du verden man får brukt musklene i motbakke, og ikke minst utholdenheten. tørkakjøtt gjør meg sterk, kaffe gjør meg våken og klar i hodet:) det trengs.

jeg liker egentlig ikke valg, sikkert fordi jeg alltid veier for og i mot, på den ene siden men på den andre siden.... og alt blir jo rett på en måte uansett hvilken vei det måtte bære. jeg tror at sann kunnskap om noe kan overlapper eller gå parrallelt (?) men allikevel være sannheten der og da, enten over en kortere tidsramme eller situasjonsbetinget.

men valg er vanskelig i virkeligheten, kanskje nettopp fordi virkeligheten er så i bevegelse til stadighet. om man hadde hatt dyp nok kunnskap om virkeligheten, ville den da vært vanskelig eller rett og slett ikke virkelig? eller kanskje konstruert? etter kunnskapen om det? men det har nok med at mennesket er så komplekst og og lar seg ikke fange opp så lett, som kanskje da betyr at ingen mennesker har feil, men kun mange sannheter?

tror jeg spiser mer tørkakjøtt jeg....:)

ellers ønsker jeg deg en fin helg. måtte roen og gleden fylle deg og ikke minst at du finner lykken i det du styrer på med. klemmer fra meg til deg

Ingen kommentarer: