tirsdag, mai 18, 2010

17.mai i varm sommervind

nasjonaldagen har blitt feiret i varme, sol og mer varme. vi har kost oss virkelig med god mat, is, is, is, soling, grilling mer is og gode venner, og plutselig gjennomreisende venner, hærlig. jeg er så heldig så heldig. jeg er omgitt av kjærlighet. hva trenger man da og bekymre seg over?

det kjennes at det snart er sommer. 18 og 20 varmegrader er varmt. jeg har nådd bli solbrent mange ganger de siste dagene. tiltross for fint vær så har man allikevel holdt arbeidsplanen sin, selv om det er vanskelig å holde seg inne og iallefall foran pc. jeg blir litt lei av og sitte foran skjerm til tider...men det meste av det man gjør foregår jo der.. tørr ikke regne ut kor mange timer det går til det.. men mat må man jo ha på bordet.. det var litt befriende snekere her en dag, litt ombygging av rom i huset, og da oppdaget jeg virkelig kor lite man egentlig kan, men morro var det. fysisk arbeid er godt.

nå er det alså ikke lenge til ferien og det blir fint det. jeg liker ferier jeg. lure på om jeg er litt lat? men det er så godt og ikke ha noe gjøre, bare sose, tenke og dra på eventyr... drømme drømme;)

men først;kaffe på verandan, ja for det er varmt i dag også:) kanskje får jeg kaffegjester? det er koselig det. idag orker jeg ikke nyheter. av og til så tar jeg pause fra nyheter også. det er jo ikke alltid oppmuntrende lesestoff. jeg skal heller lese mer om samfunnvitenskapelig analyse. det skal jeg:)

ønsker deg en fin tirsdag:)

Ingen kommentarer: