tirsdag, april 27, 2010

tirsdagsarbeid

der var tre times møte over og jeg sitter med en kopp te, engelsk frokost te:) nam den er god. jeg er egentlig en kaffekjærring som har drukket kaffe hele livet men har de siste årne oppdaget te, det finns så mange gode sorter:) men om dagen går det alså på engelsk te fordi etter en tur i london har jeg i tillegg til musikalske og inspirerende hendelser hamstret til meg en rekke tesorter:) kjempegodt.

forøvrig var jeg noe aksefast også i london..så veien hjem ble et eventyr som man sent glemmer. skal legge ut noen bilder etterhvert. jeg kom meg jo hjem etter mye om og men: tog, bil båt og fly (skeptisk). det var deilig å komme hjem:)

neste uke skal jeg på en liten reise igjen, og jeg er faktisk skeptisk til å fly.. har så lite lyst å bli sittende aksefast igjen, verken i tromsø, bodø eller gardermoen....men men, krysser fingre og tær.

nå skal jeg ta fatt på husarbeid, faktisk med glede:) hehe.. alt annet enn selvangivelse og kontorarbeid. ååå så morro det er å vaske hus, rydde boder og kleskap:)

ønsker deg en fin tirsdag:)

Ingen kommentarer: