søndag, februar 14, 2010

gratulerer alle mammaer med morsdag, fastelavenssøndag og valentine;)

en anledning denne fantastiske søndagen sender jeg deg en digital klem;) happy happy valentine. alle mammaer; gratulerer med dagen. håper du mamma har en fin søndag. jeg har det fint. jeg er enda litt trøtt etter den fantastiske veldedighetskonserten vi hadde på fredag. for en fredag:) takk takk takk til alle som støttet opp. takk for alle kakebakerene, ryddehjelperne, alle som hadde stand, alle små og store artister. takk takk takk!!!! uten dere hadde det ikke blitt noe konsert. takk til alle dere som har gitt mamasara penger:) takk til ungdomsskolen som var tungt inne i bildet, de tok inn 40000 kr. bare ungdomsskolen. takk. mamasara bloggen blir oppdatert i løpet av mårradagen, da kommer det en fullstendig liste over hvem som har gitt hva.

ønsker deg en vidre fin søndag. jeg er så heldig som har så snill mamma som har laga middag til meg:) gratulerer min mamma. du er fantastisk, snill, hjelpsom, støttende når det gjelder alt, du er alltid til stede for meg, du er sterk, du er modig, du er flott; min kjære mamma:)

Ingen kommentarer: