lørdag, februar 20, 2010

en vakker og iskald lørdag

det er lenge siden jeg har blogget oppdaget jeg..men det er fordi jeg har litt for mange baller i luften om dagen av forskjellige prosjekter, spennende ting og tang. idag har jeg tatt meg fri:) jeg har besøk fra alta, som faktisk baker pai nå, jeg trenger ikke gå ut i 34 kuldegrader fordi jeg har handlet inn det som trengs til helgen:) jeg har rent hus, jeg har omsider funnet meg aggregat:) og en ekstra tv:) jeg er veldig godt i gang med det meste av skrivingen min, jeg er igang med CD prosjektet til kulturskolens sangkor, det blir spennende det. det blir en veldig fin plate. koret har så mange flinke sangglade barn. jeg vet ikke helt når den er reliseklar, men satser på høsten eller til jul (det er mye arbeidstimer som går til slikt arbeid). men jeg synes det er viktig dokumentasjon for koret å utgi plate. vi har vært et kor i overkant av 4 år, mange barn kommer og går, blir stor, og noen har vært der hele tiden og blitt større.
så du har noe å glede deg til:) ellers så må jeg begynne å pakke kofferten min. skal en tur østover.

lørdagen er fin, kald og lys. de hvite trærene utenfor min stue e som kunstverk i solen. vakkert.

ønsker deg en fin lørdag:)

Ingen kommentarer: