onsdag, september 02, 2009

sjongleringsterapi og CD slipp på mandag:)


det går i hundreogsytti mot platesleppet.. 7.september er dagen du kan kjøpe min nye andagassii skive:)

og snart,ja om noen timer er både hjemmesiden og my space siden min oppdatert, der du bla får lydsnutter fra plate mi.

fredag er det den årlige samiske høstfesten i oslo på soria moria. der skal jeg og stein fremføre noen sanger fra skiva, det blir morro. lørdag har jeg en relise på samisk hus i akersgata kl 17.00 på ettermiddagen. det gleder jeg meg til. jeg skal skrive mer om det når det nærmer seg:)

ellers har jeg det veldig fint om dagen, og det håper jeg du også har. jeg er i mitt ess når jeg har noen baller og sjonglere med:) masse spennende prosjekter. men vet du; jeg kan faktisk sjonglere på orntlig, med sjongleringsballer. det lærte æ meg for to år siden. det var en som påsto at sjonglering er den perfekte medisin mot stress. det er rett og slett avslapningsøvelser. og det har han rett i!! du e så konsentrert med å holde ballene i lufta at du rett og slett ikke har plass i hodet til å tenke på alle tingene du bare må huske på....

så min oppfordring er: neste gang du er f.eks i en leketøysbutikk, kjøp deg sjongleringsballer. det er ikke så vanskelig som det kan se ut til. jeg lover deg det e bare ufattelig morro, i det du klarer å holde ballene i luften mer enn ti sekund øker mestringsfølelsen noe kraftig. veldig morro:) prøv det du:)
klemma fra meg

foto:johan mathis gaup

1 kommentar:

Tor Erik sa...

Jeg var jo så heldig å være tilstede i går fredag 04.09 og fikk antakelig den første kommersielle som ble solgt og fikk deg til å skrive nr. 1 Det var så kuuuuult. Jeg har hørt det 2 ganger alt og den er fortryllende, den må nok høres mange ganger for jeg opplever nytt for hver gang. Håper jeg rekker slippe i dag, men tror nok ikke at jeg rekker den. LYKKE til og takk for fin CD. Stor klem

Mvh

Tor Erik